.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان اعلام نتیجه بررسی واقعه قم


به گزارش شمال نیوز، اسماعیل حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با مهر با اشاره به سفر اعضای کمیته ویژه پیگیری حوادث قم به شهر قم، اظهار داشت: جلسه این کمیته دیروز در این شهر با حضور شورای تامین این استان برگزار شد و همچنین جلساتی نیز با امام جمعه و مسئولان این شهر داشتیم.
 
رئیس کمیته ویژه پیگیری حوادث قم با بیان اینکه برای نتیجه گیری در خصوص حوادث اتفاق افتاده زود است گفت: ما از طریق مقامات مسئول موضوع را پیگیری می کنیم تا مشخص شود تدابیر پیش بینی شده در آن روز چقدر متناسب با آن شرایط بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: 3 - 2 هفته نیاز داریم تا بتوانیم با یک جمع بندی به نتیجه ای راهگشا برسیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حقیقت پور همچنین در خصوص فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب احساس کردند باید به این قضایا ورود پیدا کنند و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بعد از بیانات ایشان امروز از سوی مجلس نسبت به بروز مشکلاتی که مربوط به نمایندگان می شد عذرخواهی کردند.

وی در ادامه افزود: ای کاش دیگران هم خودشان را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب قرار بدانند و از مردم و رهبری عذرخواهی کنند .
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه در خصوص برنامه های کمیسیون امنیت ملی در روزهای آتی اظهار داشت: قرار است اعضای کمیسیون امنیت ملی 18 اسفند از جزایر سه گانه و تنگه هرمز بازدید کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.